28
апрель
2019
Жыл мезгілі көктем
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің жоспары
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Жыл мезгілі көктем
Мақсаты: Көктем мезгілін сипаттау, балаларды табиғат тамашаларымен таныстыру. Табиғат ерекшеліктері мен өзгерістерін бақылау арқылы тілдерін дамыту, табиғатты аялауға, табиғаттың әсемдігін, сұлулығын көре, сезе білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, видеоролик, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: Көктем мезгілі туралы суреттер, құстардың суреттері, қызғалдақ гүлінің суреті.
Жүру барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
2) Қонақтармен амандасу
3) Балалардың зейінін оқу қызметіне аудару.
ІІ. Жаңа сабақ. Тақырыпты ашу
• Сурет бойынша әңгіме жүргізу.
• Ой қозғау страдегиясы:
Полилингвальды компонент: көктем – весна – spring
Мативациялық қозғаушы:
Балалар, қараңдаршы жарқырап күн шығып тұр, бізге шуағын шашып тұр.
Қандай шуақты ерекше күн! Және де бізге көп қонақтар келіп отыр екен және солармен амандасып алайық.
Сәлеметсіздерме – Здравствуйте - Hello
- Балалар Мен қазір сендерге жұмбақ жасырамын.
Мұқият тыңдап алыңдар.
Қар еріп, су көбейіп, сай салаға ағады!
Ағаш басы бүршік шашып, жапырақ ашып, гүл бәйшешек толады
Балалар, айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады?
- Бұл көктем мезгілінде болады.
- кө, -кө, - кө – көлік
Ендеше балалар назарымызды экранға аударайықшы видеоролик ( экраннан көктем мезгіліндегі көріністер көрсетіледі)
Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?
Көктем мезгілінде күн жылынды.
Қар еріп, жылғалардан су ақты. Ағаштар бүршік жарып, жапырақ жаяды.
Жеміс ағаштары гүлдейді.
- Қар ерігеннен кейін жер бетіне бәйшешек гүлі шығады. Жауқазын гүлі, қызғалдақ гүлдері шығады.
- Көктем мезгілінде қандай алғашқы гүлдер шығады?
- Бәйшешек гүлі шығады. Жауқазын гүлі, қызғалдақ гүлдері шығады.
- ші, -ші, -ші – Бірінші
Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қазір жылдың көктем мезгілі.
- Көктем мезгілінің қай айы?
Көктем мезгілінің наурыз айы.
- ыз, - ыз, - ыз – бұл қыз
- Көктем айларын атаңдар
- Көктем айлары: наурыз, сәуір, мамыр
-ры, -ры, -ра, -ра, -ра – ара
Егістікте тракторшылар жер жыртып, дән себеді
Көктем мезгілінде егістік жерлерде қандай жұмыстар жүргізіледі?
Егістікте тракторшылар жер жыртып, дән себеді.
- Наурыз айында қандай мерекелерді атап өттік?
Наурыз айында 8 - наурыз аналар мерекесі, 22 - наурыз Ұлыстың ұлы күні Наурыз тойын тойладық.
Ойын: Жақсы мен жаман
Мақсаты: Жақсы қасиет болса қолдарын шапалақтайды, жаман қасиет болса тыныш отыру.
1) Көшет отырғызу.
2) Ағаштарды сындыру.
3) Құстарға жем шашу.
4) Құстың ұясын бұзу.
5) Ағаштарға су құю.
6) Қоқыс тастау.
7) Құстарға ұя жасау. (Ойын ойнайды)
Бой сергіту:
Орнымыздан тұрайық,
Алақанды соғайық
Алақаннан гүл ашып,
Саусақтарды ашып жұмайық.
А,ә,о,ө – дыбыстарын айтайық
Саусақтардың басын қосып,
Үлкен, орташа, кіші сақиналар жасайық
Оңға қарай иіліп, солға қарай иіліп,
Бір отырып бір тұрып,
Бой сергітіп алайық.
Үлестірмелі тапсырма:
Балаларға үлестірмелі тапсырмалар таратылып, суреттен көктем мезгілінің ерекшеліктерін табу керек.
Бейне тапсырма:
Балалар біздің балабақшаның апайлары сендердің білімдеріңді тексергілері келеді екен, қанекей экранға қарайық.
- Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұрын шашады.
Ол не? (Күн.)
- Жылт жылт етеді.
Жылғадан өтеді.
Ол не? (Су)
- Қыста киімін тастайды,
Көктем де киіне бастайды.
Ол не? (Ағаш.)
- Қар астында қыстады,
Жасылмен бөркін тыстады.
Ол не? (Бәйшешек)
Тәжірибе: 4 топқа бөлінген балаларға әр топқа көшет түрлері беріледі. Балалармен бірге көшет отырғызу.
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Жыл мезгілі көктем
Мақсаты: Көктем мезгілін сипаттау, балаларды табиғат тамашаларымен таныстыру. Табиғат ерекшеліктері мен өзгерістерін бақылау арқылы тілдерін дамыту, табиғатты аялауға, табиғаттың әсемдігін, сұлулығын көре, сезе білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, видеоролик, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: Көктем мезгілі туралы суреттер, құстардың суреттері, қызғалдақ гүлінің суреті.
Жүру барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
2) Қонақтармен амандасу
3) Балалардың зейінін оқу қызметіне аудару.
ІІ. Жаңа сабақ. Тақырыпты ашу
• Сурет бойынша әңгіме жүргізу.
• Ой қозғау страдегиясы:
Полилингвальды компонент: көктем – весна – spring
Мативациялық қозғаушы:
Балалар, қараңдаршы жарқырап күн шығып тұр, бізге шуағын шашып тұр.
Қандай шуақты ерекше күн! Және де бізге көп қонақтар келіп отыр екен және солармен амандасып алайық.
Сәлеметсіздерме – Здравствуйте - Hello
- Балалар Мен қазір сендерге жұмбақ жасырамын.
Мұқият тыңдап алыңдар.
Қар еріп, су көбейіп, сай салаға ағады!
Ағаш басы бүршік шашып, жапырақ ашып, гүл бәйшешек толады
Балалар, айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады?
- Бұл көктем мезгілінде болады.
- кө, -кө, - кө – көлік
Ендеше балалар назарымызды экранға аударайықшы видеоролик ( экраннан көктем мезгіліндегі көріністер көрсетіледі)
Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?
Көктем мезгілінде күн жылынды.
Қар еріп, жылғалардан су ақты. Ағаштар бүршік жарып, жапырақ жаяды.
Жеміс ағаштары гүлдейді.
- Қар ерігеннен кейін жер бетіне бәйшешек гүлі шығады. Жауқазын гүлі, қызғалдақ гүлдері шығады.
- Көктем мезгілінде қандай алғашқы гүлдер шығады?
- Бәйшешек гүлі шығады. Жауқазын гүлі, қызғалдақ гүлдері шығады.
- ші, -ші, -ші – Бірінші
Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қазір жылдың көктем мезгілі.
- Көктем мезгілінің қай айы?
Көктем мезгілінің наурыз айы.
- ыз, - ыз, - ыз – бұл қыз
- Көктем айларын атаңдар
- Көктем айлары: наурыз, сәуір, мамыр
-ры, -ры, -ра, -ра, -ра – ара
Егістікте тракторшылар жер жыртып, дән себеді
Көктем мезгілінде егістік жерлерде қандай жұмыстар жүргізіледі?
Егістікте тракторшылар жер жыртып, дән себеді.
- Наурыз айында қандай мерекелерді атап өттік?
Наурыз айында 8 - наурыз аналар мерекесі, 22 - наурыз Ұлыстың ұлы күні Наурыз тойын тойладық.
Ойын: Жақсы мен жаман
Мақсаты: Жақсы қасиет болса қолдарын шапалақтайды, жаман қасиет болса тыныш отыру.
1) Көшет отырғызу.
2) Ағаштарды сындыру.
3) Құстарға жем шашу.
4) Құстың ұясын бұзу.
5) Ағаштарға су құю.
6) Қоқыс тастау.
7) Құстарға ұя жасау. (Ойын ойнайды)
Бой сергіту:
Орнымыздан тұрайық,
Алақанды соғайық
Алақаннан гүл ашып,
Саусақтарды ашып жұмайық.
А,ә,о,ө – дыбыстарын айтайық
Саусақтардың басын қосып,
Үлкен, орташа, кіші сақиналар жасайық
Оңға қарай иіліп, солға қарай иіліп,
Бір отырып бір тұрып,
Бой сергітіп алайық.
Үлестірмелі тапсырма:
Балаларға үлестірмелі тапсырмалар таратылып, суреттен көктем мезгілінің ерекшеліктерін табу керек.
Бейне тапсырма:
Балалар біздің балабақшаның апайлары сендердің білімдеріңді тексергілері келеді екен, қанекей экранға қарайық.
- Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұрын шашады.
Ол не? (Күн.)
- Жылт жылт етеді.
Жылғадан өтеді.
Ол не? (Су)
- Қыста киімін тастайды,
Көктем де киіне бастайды.
Ол не? (Ағаш.)
- Қар астында қыстады,
Жасылмен бөркін тыстады.
Ол не? (Бәйшешек)
Тәжірибе: 4 топқа бөлінген балаларға әр топқа көшет түрлері беріледі. Балалармен бірге көшет отырғызу.